Header ads

» » » » » » KSÜ Öğretim Görevlisi Alacak


Üniversite
Kadro Türü
Kadro Sayısı
Son Başvuru Tarihi
İlan Linki






KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / KAHRAMANMARAŞ SAĞLIK YÜKSEKOKULU / FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44414
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / MALZEME VE MALZEME İŞLEME TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ / MOBİLYA VE DEKORASYON PR. /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44418
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / GÖKSUN MESLEK YÜKSEKOKULU / ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ / ÇOCUK GELİŞİMİ PR. /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44421
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / ELBİSTAN MESLEK YÜKSEKOKULU / ELEKTRİK VE ENERJİ BÖLÜMÜ / ELEKTRİK ENERJİSİ ÜRETİM, İLETİM VE DAĞITIMI PR. /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44423
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / ELBİSTAN MESLEK YÜKSEKOKULU / MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ / MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI PR. /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44424
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / GÖKSUN MESLEK YÜKSEKOKULU / TIBBİ HİZMETLER VE TEKNİKLER BÖLÜMÜ / İLK VE ACİL YARDIM PR. /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44419
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / GÖKSUN MESLEK YÜKSEKOKULU / BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ / BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PR. /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44420
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / PAZARCIK MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ / ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PR. /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44422
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ / TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / EL SANATLARI BÖLÜMÜ / KUYUMCULUK VE TAKI TASARIMI PR. /
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1
19.11.2015 - 03.12.2015
https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/?sessionid=44417
   

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU--->EL SANATLARI BÖLÜMÜ--->K
 Gemoloji Bölümü Lisans mezunu olup, Belgelendirmek kaydıyla Yükseköğretim Kurumlarında alanında en az 3 yıl eğitim öğretim deneyimine sahip olmak.

İlanın Çıkılacağı yer
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->PAZARCIK MESLEK YÜKSEKOKULU--->BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ--->ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PR.
İşletme Bölümü Lisans mezunu olmak. İşletme alanında tezli yüksek lisans yapmış olmak.  Belgelendirmek kaydıyla Yükseköğretim Kurumlarında alanında en az 2 yıl  eğitim öğretim deneyi
 
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->GÖKSUN MESLEK YÜKSEKOKULU--->BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ--
Enformatik alanında tezli yüksek lisans yapmış olmak.
 
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->GÖKSUN MESLEK YÜKSEKOKULU--->TIBBİ HİZMETLER VE TEKNİKLER BÖLÜ
Hemşirelik Bölümü Lisans mezunu olup,  Belgelendirmek kaydıyla ilk ve acil yardım veya hemşirelik alanında en az 4 yıl deneyime sahip olmak.
 
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->ELBİSTAN MESLEK YÜKSEKOKULU--->MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ--->MUHA
İşletme Bölümü Lisans mezunu olup, İşletme alanında tezli yüksek lisans yapmış olmak.
 
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->ELBİSTAN MESLEK YÜKSEKOKULU--->ELEKTRİK VE ENERJİ BÖLÜMÜ--->ELEKTRİK ENERJİSİ ÜRETİM, İLETİM VE DAĞITIMI PR.
Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü lisans mezunu olup, Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanında yüksek lisans yapmış olmak. Belgelendirmek kaydıyla alanında en az 5 yıl deneyime sahip olmak.
 
İlanın Çıkılacağı yer
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->GÖKSUN MESLEK YÜKSEKOKULU--->ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ--->ÇOCUK GELİŞİMİ PR.
Okul Öncesi Eğitimi Bölümü veya Çocuk Gelişimi Bölümü Lisans mezunu olup, belirtilen alanların birinde yüksek lisans yapmış olmak ya da belgelendirmek kaydıyla alanında en az 2 yıl eğitim öğretim deneyimine sahip olmak.  


İlanın Çıkılacağı yer
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU--->MALZEME VE MALZEME İŞLEME TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ--->MOBİLYA VE DEKORASYON PR.
Orman Mühendisliği veya Orman Endüstri Mühendisliği alanında yüksek lisans yapmış olmak. Belgelendirmek kaydıyla Yükseköğretim Kurumlarında alanında en az 2 yıl eğitim öğretim deneyimine sahip olmak.
 
İlanın Çıkılacağı yer
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ--->KAHRAMANMARAŞ SAĞLIK YÜKSEKOKULU--->FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans mezunu olup,  alanında yüksek lisans yapmış olmak. Belgelendirmek kaydıyla alanında en az 5 yıl deneyime sahip olmak.
 
    

KSÜ Haber
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yapabİlİrsİnİz