Header ads

» » » » » » » » » KSÜ'ye Yeni Profesörler ve Doçentler Atandı

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Yönetim Kurulunun 14.07.2015 tarihli toplantısında, Fen-Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü Anorganik Kimya Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. Hüseyin KÖKSAL’ın profesör kadrosuna yükseltilerek atanmasına, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Ökkeş Alpaslan GENÇAY’ın profesör kadrosuna yükseltilerek atanmasına, Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü Yemler ve Hayvan Besleme Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. Mehmet Ali BAL’ın profesör kadrosuna yükseltilerek atanmasına, Tıp Fakültesi Cerrahi Tıp Bilimleri Bölümü Anesteziyoloji ve Reanimasyon Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. Hafize ÖKSÜZ’ün profesör kadrosuna yükseltilerek atanmasına, ayrıca ilgili bölümün doçent kadrosuna başvuran Doç. Dr. Fatih TEMİZ ‘in Tıp Fakültesi Dahili Tıp Bilimleri Bölümü Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı doçent kadrosuna atanmalarına oy birliğiyle karar verilmiştir.

KSÜ Haber
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yapabİlİrsİnİz